Crnogorci

2014, BUDALE, IDOTI, KRETENI, LUDE SLIKE, NAFAKA, NAFAKALI NOVCANICI, PERICA, SMESNE SLIKE, SMJESNE SLIKE, VIC IPHONE, VIC PANIKA, VICEVI, VICEVI MUJO I HASO, VICEVI PERICA, ZAJEBANCIJE, ZEZANCIJE,
Crnogorski kip slobode

VIC - Crnogorske životinje


Sretnu se vrabac i glista u Crnoj Gori i kaže glista vrapcu: 
- Đe si, sokole!
- A vrabac će njoj:
- Evo me, a đe si ti, zmijo ljuta!



VIC - Najlijeniji Crnogorac

Sjede dva Crnogorca ispod drveta. Prolazi tuda Nijemac i u čuđenju kaže:
-"Čuo sam ja da ste vi Crnogorci lijeni, ali nisam mogao da vjerujem dok nisam to svojim oćima vidio. Ali onome koji je od vas lijeniji dat ću 1000 €.
Skoči jedan i kaže: 
- "ja sam lijeniji , pitaj koga oćeš, svi će ti to potvrditi, daj pare."

Pogleda Nijemac onog drugog i pita ga: 
-"Šta ti kažeš na to?"
A drugi Crnogorac, jos uvijek ležeći, i ne pomjerajući se, samo malo pomeri ruku, otvori džep i kaže:
-"turi ođe."