Znamo Seve...gledali smo...

Imala majka tri ćerke i udala ih na isti dan. Na rastanku ona reče:
-Kćeri moje, napišite ponekad pismo ocu i meni da nas obavestite kako ste, kako živite. Napišite i kako stoje stvari sa seksom, ali da vaš otac ne bi saznao o čemu se radi,umesto seks napišite "kolači".

Nakon dva meseca stiže pismo od najstarije ćerke u kojem piše:
-Draga majko, ja živim lepo i imamo svega u izobilju, ali kolača ima slabo, jednom mesečno.
Sledećeg dana stiže pismo od druge ćerke:
-Draga majko i oče, ja ovde živim ka carica, samo kolača ima nešto slabije, jednom nedeljno.

Treći dan stiže i pismo od najmladje ćerke:
-Draga majko i oče, ja živim teško i gotovo da nemamo ničega. Ali, zato kolača ima svaki dan. A ako ih nekad i ne bude, onda moj muž liže tepsiju, a ja oklagiju.

Znamo Seve,gledali smo, tepsiju,oklagiju,SMJESNE SLIKE,SMESNE SLIKE,LUDE SLIKE,VICEVI,ZEZANCIJE,ZAJEBANCIJE,HUMOR,VICEVI, LUDI VICEVI, NOVI VICEVI,
Znamo Seve...gledali smo