Mujo i Haso

2014, BUDALE, IDOTI, KLADIONICA, KRETENI, LUDE SLIKE, LUDI VICEVI, MUJO I FATA, NOVI VICEVI, SMESNE SLIKE, SMJESNE SLIKE, SULJO I FATA, VIC PANIKA, VICEVI, VICEVI MUJO I HASO, ZAJEBANCIJE, ZEZANCIJE,
Žena ribolovac

Vic - Kupaće gaće

Sretne Mujo Hasu u dućanu: 
- Gdje si, ba, šta ima? 
- Ma, tražim ti, bolan, kupaće gaće. 
- Šta će ti kupaće gaće sad u siječnju? - začudi se Mujo. 
- Trebaju mi bolan, Fata me vodi na neko "Labuđe jezero" sutra navečer.


Vic - Mujo u Americi

Ode Mujo u Ameriku i kaže Hasi da ga obavještava o Fati. Prođe dva dana i Haso pošalje Muji pismo:

  1. Fata je ku*va.
  2. Je*ala se sa cijelim Dobojem.
  3. Čak je i mene.
  4. Što misliš o rednom broju 3?
A na to pismo odgovara Mujo.
  1. Znao sam da je Fata ku*va.
  2. Nema veze, naš'o sam ja drugu.
  3. Fata ima sidu.
  4. Što misliš o rednom broju 3?